Naroči vaje Kei

KAKO VZPOSTAVLJATE STIK Z DRUGIMI?

Ljudje smo bitja odnosov, zato je kompetenca “stik z drugimi” ključna za naše odnose. V odnose z drugimi vstopamo vsak dan, tako doma, kot v službi, s prijatelji, znanci, neznanci.

 

BREZ STIKA ODNOSOV SPLOH NE BI BILO

Lahko bi rekli, da je stik, lepilo odnosa, ki omogoča, da odnos steče, v njem izpolnjujemo potrebe po bližini, sočutju, želenosti, ljubljenosti. Prav zaradi tega je kompetenca stik z drugimi ena izmed pomembnih kompetenc SOCIALNE dimenzije emocionalne inteligentnosti

Brez nje ne moremo biti v odnosih oz so naši odnosi otežkočeni, v njih se počutimo neprijetno. Rekli bi lahko, da je ena temeljnih življenjskih kompetenc in nujna za bivanje.

Je ključna pri vodenju in delu z ljudmi in za lepše in pristnejše bivanje je potrebna v vseh naših odnosih, tako zasebnih kot poslovnih.

 

KAJ VSEBUJE KOMPETENCA STIK Z DRUGIMI?

  • prepoznavanje in razumevanje različnih čustvenih stanj sogovornika (žalost, jeza, veselje, strah)
  • navezavo stika in ustrezne odzive na čustvena stanja sogovornika
  • zmožnost aktivnega poslušanja in slišanja sogovornika ter iskrenega izražanja misli, občutkov in pričakovanj v komunikaciji, četudi so drugačna od sogovornikovih
  • zmožnost vzpostavitve prave bližine, kontakta, povezanosti, uglašenosti in ravnovesja v odnosu

 

BODIMO AVTENTIČNI V POVEZOVANJU Z DRUGIMI

Naša temeljna potreba je potreba po stiku, bližini, povezanosti.

Za pristno povezanost in sprejemanje drugih je potrebno najprej pristno sprejemanje sebe, samospoštovanje in samozavedanje. Bolj kot sebe zmoremo sprejemati v polnosti, bolj bomo lahko se povezovali in sprejemali druge in gojili zadovoljstvo v odnosih.

Namenjamo svoj čas, energijo za odnose, v katerih steče energija spoštovanja, cenjenosti in pristnosti. Po drugi strani prepoznajmo odnose, v katerih izgubljamo sebe in svojo dragoceno energijo ter spoštovanje, da se iz njih pravočasno in dostojno umaknemo.

 

KRATKA VAJA

  • Kako bi odgovorili na spodnja vprašanja na lestvici od 1 (zelo redko oz ne velja zame) do 5 (zelo pogosto velja zame):
  • Dobro zaznam razpoloženje med ljudmi.
  • Dobro prepoznam čustveno stanje sogovornika in temu prilagodim način komunikacije in sodelovanja.
  • V odnosu se zmorem izražati iskreno, četudi čutim, da to sogovorniku ne ustreza najbolj.
  • Zmorem navezati stik in spregovoriti z jeznim sogovornikom.

Za konec še video Teal Swan o temu, kaj je pomembno pri vzpostavljanju stika s sogovornikom

https://tealswan.com/…/the-connection-process-how-to…/

komunikacija KEI

SE RADI POGOVARJATE?

Saj veste, česa ni nikoli preveč? Kvalitetne KOMUNIKACIJE, med drugim 😊. Je takšna res osnovna veščina, ki jo vsak izmed nas uporablja pri svojem delu.

Preberi več

ZAKAJ JE POMEMBNA EMPATIJA?

V tokratni objavi vam predstavljamo, kako prepoznati razvojne priložnosti pri eni zelo pomembni kompetenci socialne dimenzije. O današnji socialni kompetenci ste zagotovo že veliko brali

Preberi več

VAJA ČUSTVENE INTELIGENTNOSTI

Za brezplačno vajo čustvene inteligentnosti kliknite na spodnji gumb in vpišite svoj elektronski naslov.

logo

VAJA ČUSTVENE INTELIGENTNOSTI

Za brezplačno vajo čustvene inteligentnosti vpišite svoj elektronski naslov

Potrditveni email boste prejeli v naslednjih 5 minutah. Ne pozabite preveriti tudi spam mape!